maandag 6 januari 2014

Kerstcadeautjes 2013




Kerst al een tijdje geleden maar dat neemt niet weg dat ik hele leuke cadeautjes gekregen heb. Die ga in dit artikel laten zien. Niet om optescheppen maar omdat ik het zelf ook altijd leuk vind om bij anderen te zien.






Eigenlijk gebruik ik elke dag ongeveer dezelfde make-up. Ik vind het heel handig als ik die een beetje bij elkaar kan leggen. Waarschijnlijk vond de kerstman dat ook want ik heb daar een heel handig bakje voor gekregen. Ik heb er gelijk mijn everyday spulletjes ingedaan.



Van mijn oma heb ik deze hele mooie oorbellen gekregen. Ze passen bijna overal bij en ik vind ze prachtig. Groote kans dat ik ze vaak ga dragen.


Ook heb ik deze schattige roze snorren oorbellen gekregen, ze passen heel goed bij een ring die ik heb.


Gingerbreadmans, ze zijn lekker en leuk om te maken maar je kan ze nu ook in je oren hangen. Ik vind ze te gek!




Dit setje met vier ringen heb ik ook gekregen, als je die met de kerstboom weglaat kan je ze de hele winter dragen.


Van mijn zus heb ik deze spekjes oorbellen gekregen. Ik vind ze echt zooooo cool!!!



Zelf heb ik een beugel. Hoe leuk is het dan als je zo'n ketting tegenkomt? Toen ik hem zag bij de Claire's zette ik hem gelijk op mijn verlanglijstje. Ik heb hem ook gekregen, yeeeh!


Tja, waar moet ik al mijn oorbellen laten dacht ik een tijdje geleden al. Toen ik ook dit oorbellenrekje bij de Claire's zag ging ook deze gelijk op mijn verlanglijstje. Ook deze heb ik gekregen, handig.



Ik wil mijn telefoon wel goed beschermen maar ik had nog geen hoesje. Die stond dus ook op mijn verlanglijstje en ook die heb ik gekregen haha. Ik vind hem heel mooi en  hij is ook nog eens super fluffy en zacht.


De Pink Punch Babylips wilde ik ook al zo lang hebben! Ik las er hele goede reviews over en nu heb ik hem zelf ook. Hij maakt mijn lippen echt zacht en geeft een prachtig kleurtje aan mijn lippen. Ik ga er nog een review over schrijven.


En als laatst kreeg ik deze parfumset van Essence. Er zitten vijf geuren met zeven mililiter in en ze ruiken alle vijf super lekker!

Dit zijn alle cadeautjes die ik heb gekregen.

Wat heb jij allemaal gekregen?

Xxx Kylie

1 opmerking: