maandag 20 januari 2014

Opgemaakt #1







opgemaakt #1


Ik zie het heel veel bij andere beautybloggers. Een opgemaakt artikel of filmpje waarin je laat zien wat je de afgelopen tijd hebt opgemaakt. Ik vind dat altijd heel leuk om te doen dus heb ik besloten om het ook te gaan doen. lees verder als je wilt weten wat ik deze afgelopen tijd heb opgemaakt.







Als eerst dit make-up tasje van de Meidenmagazine. Ik had hem in mijn schooltas met wat dingen voor mijn beugel, een spiegeltje, een nagelvijl, een miniborstel en een lipenbalsem erin. Heel handig, tot de binnenkant helemaal los begon te raken en het helemaal in mijn borstel gewikkeld zat.Ik had een nieuwe van de kruidvat die ik na een week alweer kwijt was (oeps!). Hij koste maar 50 cent dus heb ik hem nu weer gekocht. Ik probeer hem nu niet kwijt te raken!




Nog iets van de Meidenmagazine. Namelijk een mascara. Ik heb hem maar een paar keer gebruikt en als ik eerlijk ben doet hij helemaal niks met mijn wimpers. Ook is hij helemaal dik geworden. Deze gaat de prullenbak in.



Dit is het spiegeltje dat in mijn make-up tasje zat. Tja, wat moet ik zeggen. Hij is helemaal uit elkaar gevallen en vies. Ik heb er nog één die nu in mijn tasje zit dus deze kan lekker weg.



Deze blush van essence heb ik ook niet echt opgemaakt maar hij is kappot gevallen. Het was een multi colour blush in 10 how cute is that. hier kun je lezen wat ik er van vond.


Sommige Action make-up is echt honderd keer niks maar deze topcoat heb ik met veel plezier gebruikt. Dat ik hem opgemaakt heb wil al helemaal zeggen dat ik hem fijn vind.


Dit schattige mini lakje van de Etos kreeg ik een keer gratis ergens bij en hij is nu zo goed als op.


Ook heb ik een nagellakremover opgemaakt. Eentje van de Hema. Hij werkte heel fijn en maakte mijn nagels goed schoon. Er zit wel aceton in, zelf heb ik daar geen problemen mee.


Op beauty gebied maak ik  reinigingsdoekjes het meest op. Deze van de kruidvat vond ik erg fijn en maakte mijn gezicht ook goed schoon.


Ook deze reinigingsdoekjes maakte ik op. Ze komen van de Action en werken ook heel fijn. Ze hebben ook  nog eens een lekker geurtje en dat voor 60 cent!!!!

Dit is alles wat ik de afgelopen tijd heb opgemaakt.

Wat heb jij allemaal opgemaakt de afgelopen tijd?

Xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten