dinsdag 12 augustus 2014

Personal update augustus 2014


Heey, Ik heb een tijdje niks van me laten horen (sorry). Maar ik ben weer helemaal terug! Het leek mij wel weer tijd voor een personal update.
Vakantie
Ik heb vakantie, helaas nog maar een paar dagen haha. Die zes weken vliegen echt voorbij. De eerste vier weken heb ik niet zo veel gedaan maar de laatste twee weken ben ik op vakantie op Texel geweest. Superleuk! Als jullie daar nog foto's van willen zien? Let me know!

My birthday
1 augustus was ik jarig. Ik ben 13 jaar geworden. Ik heb superveel leuke cadeautjes gekregen dus laat even weten als je die wil zien.

School
Maandag 18 augustus moet ik weer naar school. Ik ga naar 2 gymnasium en daar ben ik stiekem best wel trots op haha.

Dansen
Zoals sommigen misschien wel weten, ik zit op streetdance. Dat vind ik echt superleuk! Nu zit ik ook in de selectiegroep. Dat betekent dat ik nu twee uur per week dans en daar ben ik superblij mee!

Fotodagboek
Vanaf volgende week begin ik weer met mijn fotodagboek. Nu niet maandelijks maar wekelijks. Yeeh!

Vanaf nu wil ik dus weer lekker gaan bloggen wat één van mijn grote hobby's is. Ik hoop dat jullie dat net zo leuk vinden als ik!

xxx Kylie





1 opmerking: