maandag 18 augustus 2014

Back to school!


Vandaag was mijn eerste schooldag van dit nieuwe schooljaar. Ik zit in 2 gymnasium. Gelukkig moest ik vandaag alleen mijn boeken ophalen en op de foto (hopelijk sta ik er leuk op haha). Morgen heb ik een introductiedag en vanaf woensdag beginnen alle lessen. 
Morgen gaan we op de fiets naar Losser om daar te wandelen en verschillende activiteiten te doen, niet echt mijn ding en al helemaal niet met dit weer!
Gelukkig heb ik wel een aardige mentor en al mijn klasgenootjes waren ook aardig.

Mijn rooster is op zich wel oke. Ik moet op maandag en woensdag tot 16:20 op dinsdag tot 15:20 en op donderdag en vrijdag tot 14:00. Dinsdag en woensdag ben ik wel eerste uur vrij, yeeh!

Ik ben benieuwd hoe ik het gymnasium ga vinden! Ik hoop dat ik Grieks en Latijns een beetje leuk vind en dat het niet al te moeilijk is haha.

Maar het allerleukste van weer naar school gaan is natuurlijk dat je weer gezellig met je vrienden kunt kletsen enzo!

Wat vind jij het leukst van weer naar school gaan?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten