maandag 30 september 2013

essence glossy lipbalm




























essence had altijd al de glossy lipbalms, nu zijn ze vernieuwd. Er zijn nieuwe kleurtjes en smaakjes. De verpakking is ook veranderd. Ik was heel benieuwd dus nam ik er drie mee.




























De verpakking
De verpakking ziet er heel leuk uit. Vrolijke kleurtjes en een leuke vorm. Zeker een verbetering met de oude glossy lipbalms!


























De lipgloss
Er zijn zes verschillende glossy lipbalms. Ze leken me allemaal heel lekker maar uiteindelijk heb ik deze drie gekozen: applepie, strawberry cheesecake en mango icecream. Ze kosten maar 99 cent!!!!!!!!!























mango icecream - applepie - strawberry cheescake



Testen
De glossy lipbalms ruiken echt super lekker! Ze hebben niet megaveel pigment maar gewoon een subtiel kleurtje, dat vind ik zelf niet erg. Ze blijven niet zo heel erg lang zitten en als je wat gegeten of gedronken hebt moet je het zeker even bijwerken. Voor de rest heb ik er niks op aan te merken, het zijn gewoon prima lipglossjes!

Essence glossy lipbalm €0,99 euro bij kruitvat en trekplijster

Wat vind jij van de vernieuwde glossylipbalms van essence?

Xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten