maandag 16 september 2013

Mijn make-up kwasten




Je kan niet alle make-up aanbrengen met je handen, gelukkig zijn er kwasten voor! Vandaag laat ik jullie mijn kwasten zien.





















In dit schattige kastje/spiegeltje bewaar ik al mijn kwasten.


HEMA poederkwast



















Als eerst deze poederkwast, deze gebruik ik om mijn gezicht af te poederen en mijn foundation te fixeren ( foundation breng ik met mijn handen aan). De kwast is echt super zacht en hij werkt heel fijn, ik ben er heel blij mee!


essence blush kwasten






































Deze kwast heb ik dubbel omdat ik hem voor mijn verjaardag had gekregen terwijl ik hem al had. Ik vind dat totaal niet erg want ze zijn heel fijn. Ook zijn ze lekker zacht.


essence oogschaduwkwast






































ik bracht altijd oogschaduw aan met een sponsaplicator, totdat ik bij de kruitvat deze oogschaduwkwast zag. Hij zag er erg fijn en handig uit dus besloot ik hem te kopen. Nu breng ik elke ochtend mijn oogschaduw er mee aan. De kwast werkt heel fijn.




















Dan heb ik dit laatje nog wat losse dingetjes zitten.


Action make-up sponsjes



















Deze sponsachtige dingen kun je gebruiken om foundation uit smeren en voor nog wel wat dingen. Ik vind ze heel raar en een beetje vettig aanvoelen, ik heb geen idee waarom. Misschien kan ik ze een keer gebruiken om een maskertje op te doen.


Merkloze sponsaplicators




















Ik gebruik ze nog wel eens als ik lui ben en geen zin heb om moeilijk te doen.


Merkloos blushkwastje




















Dit zijn zulke irritante dingen, ik snap niet dat ze die overal bij doen. Maar misschien komt hij ooit nog van pas.


Dit waren mijn make-up kwasten en losse dingetjes.


Wat is jou favorite make-upkwast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten