maandag 9 september 2013

Oorbellen van claires























Claires is een super gave winkel, dat weten we allemaal. Ik mocht nog iets uitzoeken voor mijn verjaardag en natuurlijk ging ik naar deze winkel!
Er was een leuke actie, als je 3 oorbellen kocht kreeg je de derde gratis. Aangezien ik heel erg van oorbellen hou zocht ik drie uit.























Als eerst vielen mijn ogen op deze jummie cupcakes. Ze zijn super schattig en zien er ook nog nog eens lekker uit!

Ze waren €6,95



















Toen ik deze gympen zag moest ik ook wel lachen. Ze lijken best wel op de schoenen die ik heb namelijk. Deze gingen ook mee.

Ze waren €4,95




















Toen werd het lastig, alles was even leuk. Uiteindelijk ben ik voor deze schattige macarons gegaan!
Ze waren €6,95

Dit is wat ik heb uitgezocht.

Wat kopen jullie het liefst bij de Claires?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten