maandag 28 oktober 2013

Essence crystal eyeliner - 03 gold rush


Een tijdje terug had ik mijn eerste schoolfeest. Ik wou er wel leuk uit zien dus kocht ik deze mooie eyeliner van essence. Als je wilt weten wat ik van deze eyeliner vind moet je verder lezen.

                                        

Je hebt 6 verschillende kleurtjes maar ik koos deze mooie gouden want die paste heel goed bij het blouseje dat ik aan had. Ik heb de kleur 03 gold rush. Deze eyeliner kost maar 1,99.




De eyeliner heeft een super dun kwastje. Zelf vind ik dat heel fijn want zo kan ik hem super snel en makkelijk aanbrengen.




Dit zijn de swatches, het is een hele mooie gouden kleur met glitters.


Zo ziet hij eruit op mijn ogen. Ik vind hem heel mooi, vooral voor feestjes en de kerst. De eyeliner blijft de hele dag zitten en is er ook weer makkelijk af te wassen. 

essence crystal eyeliner 1,99  te koop bij kruidvat en trekpleister

Wat vind jij van deze eyeliner?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten