dinsdag 22 oktober 2013

Kranten nail-art



Gisteren had ik zin om mijn nagels te lakken en uiteindelijk heb ik deze kranten nailart gemaakt. Als je wil weten hoe ik die heb gemaakt moet je verder lezen.


             Wat heb je nodig:                  

  • Nagellak remover + watten
  • Een nagelvijl of knipper
  • Een krant of tijdschrift
  • Een schaar
  • Een lichte kleur nagellak
  • Parfum
  • Topcoat

Stap 1:


Verwijder je oude nagellak met een nagellak remover.


Stap 2:


Knip of vijl je nagels in de lengte die jij mooi en fijn vind.


Stap 3:


Knip uit je krant of tijdschrift een stuk met alleen tekst.


Stap 4: 



Knip daaruit 10 kleine stukjes met de grote van je nagel.


Stap 5:


Lak je nagels met een licht kleurtje.

Stap 6:



Spuit op elk stukje krant of tijdschrift wat parfum. Stempel nu op elke nagel de letters.




Je nagels zien er nu zo uit.

Stap 8:


Breng een topcoat aan.


Je nailart is af!!

Ik hoop dat jullie deze nailart leuk vinden. als je hem zelf ook gaat maken zou ik het leuk vinden als je een foto er van stuurt naar: kyliepflaum9@gmail.com

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten