zaterdag 26 oktober 2013

Essence foundation en concealer

                                       

Natuurlijk wil ik dat mijn huid egaal is! Maar aangezien die dat niet altijd is kunnen een foundation en concealer wel zo handig zijn. Zeker als ze ook nog eens heel goedkoop zijn!
Vandaag review ik een foundation en concealer van essence.

                                                 Essence all about matt oil-free make-up

                                       

Deze foundation is olie vrij, dat leek mij wel handig zodat ik er geen puistjes van kan krijgen. Ik heb de kleur 10 matt beige. Essence belooft dat hij 12 uur lang blijft zitten, ik ben benieuwd!

De verpakking
De verpakking is best simpel met niet al te veel poes pas, niks mis mee.

                                        


Testen
De foundation is behoorlijk dun maar dekt redelijk goed. Hij blijft best lang zitten maar of hij de twaalf uur haalt, dat weet ik zo net nog niet.


                                                   Essence stay natural concealer                                                      

                                      
De essence stay natural concealer moet er voor zorgen dat je wallen en oneffenheden mooi worden bedekt. Ik heb de kleur 01 soft beige.

Verpakking
Ook deze verpakking is weer lekker simpel. 


                                      
Testen
Als je aan het onderste gedeelte van de pen draait komt er een beetje concealer uit. Ook deze concealer is behoorlijk dun maar dekt wel super goed.



                                     
Dit ben ik, met de foundation en concealer. Ze maken mijn huid mooi egaal en ik krijg er geen puistjes van.
Ik ben heel tevreden over deze producten.

 essence all about matt oil-free make-up 3,59 euro  te koop bij kruidvat en trekpleister
essence stay natural concealer 2,39 euro te koop bij kruidvat en trekpleister

Wat zijn jou favoriete concealer en foundation?

xxx  Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten