dinsdag 10 december 2013

Catrice Multi colour blush - 060 Strawberry Frappucino


Hier  kon je lezen dat mijn blush kapot was gegaan. Zonder blush zie ik er een stuk slechter uit dus kocht ik een nieuwe blush. Dat werd een Catrice Multi colour blush. Hij koste €3,99 euro. Lees verder als je de review wil lezen.






Ik heb de kleur 060 Strawberry Frappucino. Er zit best veel in: 8 gram.



Het is een multi colour blush. Dat wil zeggen dat hij uit meerdere kleuren bestaat. De onderste is een highlighter, de twee middelste blushes en de bovenste een soort bronzer. Ze zien er heel mooi uit.


De blush heeft een heel mooi patroontje.

Swatches:














Dit zijn alle kleuren apart. Ze zijn goed gepigmenteerd en hebben een mooie shimmer. Ik ben heel tevreden.






Dit zijn alle vier de kleuren samen. Ziet er ook heel mooi uit alleen kan je dat op de foto niet zo goed zien.

Al  met al vind ik het een hele mooie en goede blush. Hij is lekker betaalbaar en blijft goed zitten. Ik ben heel  blij dat ik deze blush gekozen!

Catrice Multi colour blush €3,99 euro te koop bij kruidvat en trekpleister.

Wat vind jij van deze blush?

Xxx  Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten