zondag 1 december 2013

December



Het is alweer december, wow wat gaat de tijd snel! Ik vind december denk ik de leukste maand van het jaar. Kerst, oud en nieuw, gezelligheid enz.
Voor de mensen die een beetje in een winterdip zitten heb ik hier 6  redenen waarom december een leuke maand is.




1. Sinterklaas. Op 5 december is het natuurlijk pakjesavond. Zelf vieren wij thuis nooit Sinterklaas maar genieten we wel van de pepernoten haha.



2. Kerst en Oud en nieuw. Met kerst de kerstboom opzetten en versieren vind ik altijd super leuk. Wij doen thuis met kerst altijd cadeautjes onder de kerstboom, super gezellig en leuk.
Met Oud en nieuw kan je naar al het mooie vuurwerk kijken.

3. Aangezien het kerst is in december kun je op de radio ook weer naar kerstmuziek luisteren. Stiekem deed ik dat ook al in november haha.



4.  Sneeuw is niet leuk als je naar school moet fietsen maar hey, sneeuw kan ook best leuk zijn. Je kan een sneeuwbal gevecht houden met je vrienden. Ook kan je een mooie sneeuwpop maken.



5. Het kan heel irritant zijn dat het als zo vroeg donker is, bijvoorbeeld als je foto's wil maken. Van de andere kant is het juist heel gezellig want alle leuke lichtjes gaan dan aan.

6. Omdat de feestdagen er weer aan komen liggen de winkels weer vol met glitter kleding en make-up. Yeah!

En natuurlijk zijn er nog veel meer redenen waarom december een leuke maand is! Maar niet alleen december is een leuke maand, als je positief bent kan je elke maand zelf leuk maken.
Het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Wat vind jij het leukst aan december?

Xxx Kylie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten