maandag 23 december 2013

The christmas tag!




Vandaag doe ik de christmas tag. Dat is een tag met vragen die gaan over kerst en aangezien dat al over 2 nachtjes is leek mij het wel leuk om hem te doen. Dus ben je benieuwd naar mijn antwoorden, lees dan verder!



Oogschaduw met kerst: zilver of goud?


Zilver. Ik heb namelijk geen gouden oogschaduw haha



Echte kerstboom of een neppe?

Dit is onze kerstboom, beetje wazige foto haha. Het is neppe die we al een paar jaar hebben maar daarvoor hadden we wel altijd een echte. Het is wel handig want je hoeft niet elk jaar een nieuwe te kopen. Maar als ik echt  moet kiezen ga ik denk ik toch voor een echte want die ruiken lekker: echt naar kerst!


Favoriete kerstliedje?


Last Christmas van Wham! Dit liedje blijft gewoon altijd leuk hoe vaak je hem ook luisterd.
All I want for christmas is you vind ik ook heel erg leuk!

Favoriete kerstfilm?


Home Alone! Ik weet echt niet hoe vaak ik die al heb gezien maar elke keer moet ik er nog net zo hard om lachen. Bij deel 1,2,3 en 4.

Uit eten of zelf koken?

Ik ben nog maar 12 dus ik hoef thuis nooit te koken. Ik vind thuis eten wel net zo gezellig en als uit eten gaan dus mij maakt het niet zo veel uit.

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?

Bezoeken. Van feestjes organizeren raak ik denk ik alleen maar gestrest.

Favoriete cadeautje om te krijgen?

Make-up denk ik. Ik heb zelf niet echt veel geld dus vind ik dat wel leuk om te krijgen. Eigenlijk bijna alle meiden dingen zijn leuk om te krijgen.

Leukste kerstervaring tot nu?

Eigenlijk vind ik elke kerst even leuk. Elk jaar doen we cadeautjes onder de boom en gaan we gezellig met de familie eten.

Witte kerst: ja of nee?

Ja! Ik haat sneeuw als ik naar school moet fietsen maar in de vakantie vind ik het juist super leuk! Al helemaal met kerst. Het geeft gewoon net een beetje extra gezelligheid en het hoort er echt wel bij vind ik. Helaas komt er dit jaar geen witte kerst, of er moet nog iets heel bijzonders gebeuren haha.




Kleuren in de kerstboom?



Nog een keer deze wazige foto van onze kerstboom haha. Ik hou echt super veel van kleur en word daar ook echt  vrolijk van maar onze boom met goud en bruin vind ik ook suuper mooi!


Jurkjes of winterse truien?



Winterse truien zitten natuurlijk wel het aller fijnst maar met kerst vind ik het juist wel leuk om me een beetje op te tutten en een mooi jurkje aan te trekken.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?

Ik hou heel erg van uitslapen maar met kerst wil ik wel op tijd mijn bed uit zodat ik nog wat heb aan mijn dag en kan genieten van de kerst. Er is nog genoeg tijd in de rest van de vakantie dat ik wel uit kan slapen haha.

Cadeautjes geven of krijgen?

Ik vind het super leuk om cadeautjes uit te zoeken en andere mensen daar blij mee maken maar stiekem vind ik cadeautjes krijgen ook we heel erg leuk haha.


Dit waren alle vragen alweer. Ik vond het super leuk om deze tag te doen en ben helemaal in de kerstsfeer haha. Ik tag mijn zus Mila van http://abouteverythingnice.blogspot.nl/ om deze tag ook te doen.

Wat vind jij eigenlijk leuker, cadeautjes geven of krijgen?

Xxx Kylie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten