dinsdag 2 september 2014

Review: Sleek blush - 926 Rose gold

Volgens mij kennen jullie de Rose Gold blush van Sleek allemaal wel. Elke beautyblogger is er super positief over! Op de foto's en in filmpjes vond ik hem ook altijd heel mooi. Deze blush moest ik hebben! Ik heb hem voor mijn verjaardag gevraagd en yes, op 1 augustus pakte ik dit cadeautje uit. Vandaag mijn menig over deze populaire blush.



 

Dit is dus de Sleek blush in 925 Rose Gold. Er zit 8 gram in, dat is volgens mij best veel!


In het doosje zit ook een spiegeltje. Altijd handig!


En tja, de kleur is echt prachtig! Een beetje oudroze met een hele mooie gouden glans. Oftewel: rosé goud.





























Zoals je ziet is de blush goed gepigmenteerd. 



Wauw! Wat een prachtige glans! De blush staat heel natuurlijk en geeft echt een supermooie glow.



Conclusie:
Wat een supermooie blush! Goed gepigmenteerd, prachtige glans en staat werkelijk bij elke look. Ik snap echt waarom iedereen hier zo enthousiast over is. Ik raad deze blush dan ook zeker aan als je hem nog niet hebt.

Prijs & verkrijgbaarheid:
Gelukkig is deze blush redelijk budget. Je betaald er €5,45 voor. Je kunt hem bestellen via themakeupspot.

xxx Kylie










1 opmerking: