maandag 8 september 2014

Fotodagboek: week 36


Yes, het is weer tijd voor een fotodagboek. Dat is al weer een tijdje geleden. Vanaf nu zal er elke maandag een fotodagboek online komen van die afgelopen week. Hoe laat kan ik niet zeggen, het ligt eraan of ik veel huiswerk heb enzo want ik maak hem op maandag zelf. Kijk mee naar mijn week!


Deze maand doe ik de September Photo Challengen van Laura. Dat leek mij wel leuk om te doen aangezien ik haast nooit foto's op Instagram zet. Deze challenge houd in dat je elke dag van september een foto bij het thema van die dag op Instagram plaatst. De komende maand zul je dus vooral foto's van die challenge in mijn fotodagboeken zien. 

Mijn Instagram: xkyliepxx

Dinsdag:



Dinsdag was het thema:  no filter en ik maakte een foto van deze mooi roos bij ons thuis.

Woensdag:


Thema: handwriting. Ik maakte mijn huiswerk van Engels, saai!

Donderdag:


Thema: shoes. Ik ben echt gek op deze schoenen van Van Haren. Ik vind ze heel leuk, ze staan bijna overal bij en zitten ook heel lekker.

Zondag:


Ik maakte deze nailart en ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk en vrolijk vind staan. Ik ga dit zeker vaker maken!


Thema: movie. Ik maakte een foto van deze film omdat wij hem zelf hebben en ik hem ook heel leuk vind! Ik moet hem maar weer eens gaan kijken binnenkort!

Dit zijn alweer de foto's van vorige week. Deze week zal ik proberen om meer foto's buiten de challenge om te maken voor een langere fotodagboek. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens een fotodagboek van mij te zien en volg me zeker op Instagram!

Heb jij deze week nog iets leuks gedaan?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten