maandag 29 september 2014

Fotodagboek: week 39


Kijk mee naar mijn afgelopen week!


Maandag


Maandag ben ik naar de voorpremière van de film Pijnstillers van Carry Slee geweest. Ik had het boek al een keer gelezen en de film was net zo mooi. Echt een aanrader om naar toe te gaan!

Dinsdag en woensdag heb ik geen foto's gemaakt, Oeps.

Donderdag


Ik lakte mijn nagels in dit mooie kleurtje, want.....


Ik had 's avonds een schoolfeest. Het is echt superleuk en gezellig met de kinderen uit mijn nieuwe klas. We hebben de hele avond lekker gedanst! 

Zaterdag


Lekker chillen op onze nieuwe bank met de Cosmogirl!

Zondag


Zondag voelde ik me niet helemaal fit dus ook deze dag heb ik lekker op de bank gechild en Mario Cart gespeeld!

Dit was mijn week. Deze week heb ik niet echt iets bijzonders. Wel ga ik vrijdag lekker shoppen bij de Primark. Daar heb ik nu al zin in haha!

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten