dinsdag 25 maart 2014

Formula 10.0.6 Seriously Shine Free Mattifying oil-free Moisturizer


Telkens al ik mijn foundation aanbracht hoopte dat op bij de droge plekjes op mijn gezicht waardoor je die extra goed kon zien. Ik had een moisturizer nodig. Ik kocht deze van Formula 10.0.6. Lees verder als je wilt weten wat ik er van vind.



 De tube zit nog verpakt in een kartonnen doosje met daarop ook alle informatie. Dit vind ik zelf heel prettig want zo heb je minder kans dat mensen er in de winkel aan gaan zitten.


Dit is wat Formula 10.0.6 belooft over de moisturizer. Klinkt goed toch?


Er zit lekker veel in: 75 ml. Hier kan je heel lang mee doen.


De tube heeft een smal tuitje wat ik zelf altijd wel fijn vind.



De moisturizer is echt superdun waardoor je echt maar een heel klein beetje nodig hebt om je hele gezicht mee in te smeren. Zo doe je nog langer met een tube. Wel een nadeel hier aan is dat als de tube nog behoorlijk vol zit en je er wat uit wil halen er snel te veel uitlekt. 

 Ik gebruik deze moisterizer nu elke dag voor ik mijn make-up aanbreng. Ik hoef me geen zorgen meer te maken over droge plekjes en velletjes en hij ruikt ook nog eens heel lekker fris. Ik ben heel tevreden over dit product en kan hem zeker aanraden als je nog opzoek bent naar een goedkope, goede moisturizer.

Formula 10.6.0 Seriously Shine Free Mattifying Oil-free Moisturizer €7,99 te koop bij kruidvat

Welke moisturizer gebruik jij?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten