dinsdag 18 maart 2014

My beauty wishlist lente&zomer 2014



Aangezien ik het altijd heel leuk vind om een wishlists te zien bij andere bloggers leek het mijn wel leuk om zelf ook een keer mijn wishlist met jullie te delen. Vandaag laat ik weten wat mijn wishlist voor deze lente&zomer is. Het zijn misschien wat duurdere producten maar dat maakt het juist leuker om voor te sparen en om het uiteindelijk van wishlist af te kunnen strepen omdat je het hebt kunnen kopen!  Ook ben ik in de zomer nog jarig. Lees verder als je benieuwd bent naar mijn lente&zomer wishlist.


1. La Riche Directions semi permanente haarverf in Rubine - €6,50


La Riche Directions
bron
Ik gebruik best vaak van die haarkrijtjes om een soort van dip dye te maken. Ik heb bruin haar dus dat zie je niet zo goed en als het een keer wel goed is gelukt gaat het er weer uit onder de douche. Deze semi permanente haarverf in een rood-roze kleur is precies waar ik naar opzoek was. Als je je haar hiermee hebt geverfd word het na elke wasbeurt iets minder. Het blijft ongeveer een maand zitten en je kan er denk ik twee keer mee doen. De prijs valt ook reuze mee.

2. Zoeva bamboe kwastenset - €31,50

Zoeva Bamboo Set
bron
Ik en al een tijdje opzoek naar een goede kwastenset met lekker veel kwasten voor een goed prijsje. Ik heb over deze set van Zoeva hele goede dingen gehoord dus ik niet wachten tot dat ik deze kan kopen of voor mijn verjaardag krijg.

3. Sleek blush in Rose Gold - €5,45

Sleek Blush - Rose Gold
bron

Ik heb nog niets van Sleek in mijn bezit en ik heb ook nog maar twee blushes. Over deze hoor ik zoveel positieve dingen dat ik hem eigenlijk wel heel graag wil hebben.

4. Sleek iDivine Au Natural palette - €9,25

Sleek iDivine Au Naturel palette
Ook heb ik nog geen paltte met allemaal naturel kleuren voor elke dag. Deze van Sleek heeft ook hele goede reviews dus deze wil ook wel hebben.

5. MAC eyeshadow in Vanilla - €17,-

 Eye Shadow
bron

Een product van MAC hebben lijkt mij ook wel heel erg cool! Deze oogschaduw blijkt de perfecte highlighter te zijn. 

 6. MAC powder blush in Peachykeen - €21,50
 Powder Blush
bron

Ook over deze blush van MAC heb ik veel goede dingen gehoord. Het blijkt dat hij iedereen goed staat en hij lijkt mij ook super mooi.

7. MAC Mineralize Skinfiish in Soft and Gentle - €28,00


Ik heb nog geen highlighter voor mijn gezicht en deze lijkt mij zo ontzettend mooi!

Dit was mijn wishlist voor deze lente en zomer!  Bij elkaar zou ik €119,20 euro moeten sparen om alles van mijn wishlist te kunnen kopen en dan komen er ook nog eens de verzendkosten bij. Gelukkig ben ik in de zomer jarig en kan ik dan ook nog wat van deze producten vragen. 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en aan het einde van de zomer laat ik weten wat ik hiervan allemaal van heb gekocht en wat mijn wishlist voor  de herfst en winter is. Daar wil ik nu nog helemaal niet over nadenken eigenlijk haha.

Wat staat er op jou wishlist?

xxx Kylie



1 opmerking:

  1. Mooie wish list! Ik heb die kwasten set al een jaar of zo en gebruik hem nog steeds elke dag! Zeker een aanrader (;

    BeantwoordenVerwijderen