donderdag 27 maart 2014

Essence big bright eyes - highlight it... nude


Al een tijdje geleden heeft Essence haar assortiment vernieuwt. Ik ging laatst even bij de Kruidvat kijken en kwam dit oogpotloodje tegen. Bij heel veel beautyblogs komen dit soort potloodjes voor dus ik nam hem mee om te kijken of ik het ook het ook fijn zou vinden.




Sorry voor de wazige foto!

Ik heb de kleur: 01 highlight it... nude


De verpakking is gewoon simpel en basic. Ik vind hem wel leuk maar ook niet supermooi.  Wel een minpuntje is dat je hem moet slijpen en je hem niet kunt draaien.


Er komt best veel pigment vanaf.  Ook handig is dat je er dikke en dunne lijnen mee kan zetten. Het potlood is heel romig en gleed over mijn hand heen. Dat is een voordeel maar toen ik er één keer overheen veegde was alles al van mijn hand af en zag je niks meer van de swatches...


Dit ben ik met het oogpotloodje op mijn waterlijn en een klein beetje in mijn binnenste ooghoeken. Mijn ogen lijken veel groter en ik zie er veel frisser uit dan zonder dat ik het oogpotloodje zou gebruiken.

Pluspunten:
  • Hij is lekker goedkoop: €1,99.
  • Hij is makkelijk te krijgen: bij de Kruidvat en Trekpleister.
  • Hij bevat veel pigment.
  • Hij is heel romig en glijd over je huid heen.
Minpunten:
  • Als je één keer met je hand eroverheen veegt is gelijk alles weg en zie je er niks meer van.

Ik ben heel blij dat ik dit oogpotloodje heb gekocht want ik gebruik hem nu bijna elke dag op mijn waterlijn. Dus ben je opzoek naar een goedkope highlighter oogpotlood dan kan ik deze van Essence zeker aanraden!

Essence big bright eyes oogpotloog €1,99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister

xxx Kylie

2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er best goed uit, maar jammer dat ie niet zo lang blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lijkt me fijn! Maar wel jammer dat ie snel vervaagt idd!

    BeantwoordenVerwijderen