donderdag 2 oktober 2014

Review: Lush Lemony Flutter


Eerlijk, wie kent dit product niet? Lemony Flutter van Lush. Dit is al heel lang één van de bekendste beautyproducten. Zelf kwam ik dit goedje voor je nagelriemen al heel lang tegen op veel blogs. Ik met mijn droge nagelriemen was er al heel lang benieuwd naar. Toen mijn moeder een tijdje geleden in Amsterdam was heeft ze hem voor mij gekocht, super lief! 
Vandaag laat ik jullie weten of ik net zo enthousiast ben als alle andere beautybloggers of niet....




Sorry ik kon het niet laten om voor het fotograferen de crème al te gebruiken haha.
Lemony Flutter is dus een hele verzorgende crème voor je nagelriemen. Behalve voor je nagelriemen kun je hem ook voor andere droge plekjes gebruiken zoals: knieën, en ellebogen. Voor dat laatste gebruik ik hem zelf ook. De crème ruikt echt superlekker naar sinaasappeltjes.  




De crème is lekker dik. Als ik hem uitgesmeerd laat ie dan ook nog een vettig laagje achter wat je ook wel kan zien op de onderste foto. Het duurt ook wel een tijdje voordat hij is ingetrokken. Dit is dan ook het enige minpunt aan het product vind ik. Zelf vind ik het, het fijnst om de crème 's avonds te gebruiken voor ik ga slapen. Zo kan het de hele nacht intrekken en heb ik 's ochtends lekker zachte handjes.


Zelf gebruik ik de crème dus bijna elke avond. Voor dat ik dat deed had ik nog heel veel velletjes. Nu een paar weekjes later geen velletje meer te bekennen!


Wat een top spul is dit zeg! Echt iedereen die deze crème nog niet in huis heeft kan ik hem zeker aanraden! Wel is de prijs een beetje aan de hoge kant. Hij kost namelijk: €10,65. Maar dan heb je ook wat. Ik vind het, het geld zeker waard!

 Lush Lemony Flutter is te koop bij alle Lush winkels en online.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten