maandag 17 november 2014

Fotdodagboek week 45 2014


Tja, alweer een week voorbij, dat betekent weer een fotodagboek!



Maandag


Maandag was ik helaas nog steeds heel erg verkouden. Gelukkig werd het steeds minder en had ik aan het eind van de week nergens last meer van.

Dinsdag


Tijdens een tussenuur gingen ik en een vriendin naar een winkelcentrum vlak bij school waar weer de oliebollen kraam staat. Die er staat er elk jaar in november en december en de oliebollen zijn echt heeeerlijk! Natuurlijk moesten wij er eentje halen.

Donderdag


Donderdag was ik vroeg vrij dus heb ik die middag al vast heel veel huiswerk kunnen doen zodat ik in het weekend een soort van vrij was haha.

Zaterdag


Zaterdag was ik de hele dag bij mijn oma, zij woont ongeveer een uur en een kwartier rijden vanaf ons huis dus we zien haar niet heel vaak. Ik ben trouwens echt dol op deze super lekkere dikke fluffy trui van de Primark die je in deze shoplog hebt kunnen zien.

Zondag


Tja, dit gebeurt er als je letterchips aan het eten bent haha.

Dit was mijn week. Volgende week ga ik niks bijzonders doen. Maandag, dinsdag en woensdag heb ik 45 min. rooster door rapportvergaderingen dus dan ben ik lekker vroeg vrij! Voor de rest zie ik wel wat ik allemaal ga doen.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten