maandag 10 november 2014

Fotodagboek week 44


Dit word echt de saaiste fotodagboek ooit. Ik deed echt helemaal niks bijzonders. Nou ja, er is wel iets heel leuks gepland!


Maandag, dinsdag & woensdag


Tja, als je op school zit heb je nou eenmaal veel huiswerk en dat is dan ook waar ik me veel mee bezig heb gehouden de afgelopen week. Bleh!

Donderdag




 Lekker in mijn pyjama en badjas op de bank GTST en Expeditie Robinson kijken. Lekker chill haha.

Vrijdag



AAAAAAAAAAAAH! Ik ga naar Taylor Swift!!!! Eindelijk komt ze in Nederland! Ik ga samen met mijn zus alleen duurt het nog wel even want het concert is op 21 juni. Maar wel iets om naar uit te kijken, ik heb er al zooooooo veel zin haha.

Weekend


In het weekend en nu eigenlijk nog steeds was ik heel verkouden en had ik hoofdpijn en keelpijn. Ik heb een klein beetje huiswerk gemaakt maar voor de rest vooral op de bank gehangen.

Zo, dit was mijn boring week haha.

Wat heb jij allemaal gedaan afgelopen week?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten