zaterdag 15 november 2014

Tip: Essence I love stage eyeshadow base


De oogschaduwbasis van Too Faced en Urban Decay zijn natuurlijk hartstikke populair, alleen wel erg prijzig. Maar het kan goedkoper! Dat bewijst Essence!





Deze oogschaduwbasis heeft een soort lipgloss sponsaplicator die ik zelf erg prettig vind werken. Je stipt wat op je oogleden en smeert het uit. Super makkelijk.


Voor mij het enige nadeel is dat de basis een beetje aan de oranje kant is. Als je gewoon oogschaduw eroverheen doet zie je daar niet zo veer meer van maar als je alleen eyeliner op wilt doen is het wel wat mooier om eerst nog een huidkleurige oogschaduw op te doen.

Voor de rest ben ik echt super tevreden over deze oogschaduwbasis. Hij brengt makkelijk aan, houd mijn oogschaduw de hele dag goed op zijn plek en hij is natuurlijk ook nog eens supergoedkoop: €2,89.

Nee ik hoef voorlopig nog geen dure oogschaduwbasis van Too Faced of Urban Decay. Of nou ja, natuurlijk ben ik ook wel benieuwd of die dan ook echt zoveel beter zijn...

Wat is jouw favoriete oogschaduwbasis?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten