vrijdag 7 november 2014

Nagellakchallenge!



Een tijdje geleden heb ik mijn nagellakstash uitgezocht en ik kwam erachter dat ik heel veel mooie lakjes bijna nooit draag. Zonde! Daardoor kwam ik op het idee van deze nagellakchallenge. Ik heb hem zelf bedacht maar zullen zeker soort gelijke challengses zijn. Lees verder als jij benieuwd bent wat de challenge precies inhoud.



Deze challenge is dus bedoeld om alle mooie nagellakken in je stash te herontdekken en vaker te gaan gebruiken. Zo kom je er misschien wel achter dat je nog twee rode nagellakjes hebt terwijl je er net één wou kopen omdat je dat niet meer wist. Of misschien heb je juist nog geen rode nagellak en zou je die wel heel graag willen.

De challenge:


  • De tijd dat je met deze challenge bezig bent mag je geen nieuwe nagellakjes kopen met uitzondering van LE collecties. 
  • Je moet alle nagellakjes uit je stash een keer gedragen hebben. Je mag een lakje niet twee keer opdoen voordat je alle een keer hebt gedragen. Je kan dit makkelijk bijhouden door alle nagellakjes die je hebt op te schrijven en diegene te markeren die je hebt gedragen net zolang totdat je ze allemaal hebt gehad.
  • Alle nagellakjes die je uiteindelijk toch niet mooi vind, dik en stroperig of op zijn wegdoen. Zo heb je aan het eind van deze challengen een mooie opgeruimde stash met alleen maar mooie lakjes. Zo weet je ook precies welke kleuren je nog graag wilt hebben.


Natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal meedoen want zou hartstikke leuk zijn! Zelf heb ik het eerste kleurtje al op mijn nagels zitten! Ik zal om de vijf lakjes die ik gedragen heb een update schrijven als jullie dat leuk vinden.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten