zaterdag 23 november 2013

Colours of the rainbow tag


Vandaag doe ik een tag namelijk the colours of  the rainbow tag.

Rood:


Bij rood heb ik deze lipsmacker van Coca Cola. Hij ruikt echt super lekker en maakt mijn lippen zacht.

Oranje:

Bij oranje heb ik dit mooie lakje van de action, dit is de kleur peach en ik vind hem heel mooi.


Geel:


Hij is dan officieel voor baby's maar de ze  bodylotion van Zwitsal maakt mijn huid wel lekker zacht.

Groen:







Deze mascara zorgt er echt voor dat mijn wimpers mooi en gekruld zijn, daar ben ik blij mee.

Blauw:

Deze mooie glitter oogschaduw is echt perfect voor een feestje. Op de foto lijkt hij meer groen maar in het echt is hij echt blauw.

Violet/Paars:

De kruidvat pearl & shine lippenbalsem is niet super verzorgend maar laat wel een super mooie glans en een leuk kleurtje achter op mijn lippen.

Roze:

Roze zit dan niet in de regenboog maar wel in deze tag, gelukkig maar want roze is mijn lievelings kleur en ik wist eerst ook niet wat ik moest kiezen haha. Uiteindelijk ben ik voor een xxxl shine lipgloss van essence gegaan. Dit is echt mijn favoriete lipgloss, vooral voor een feestje of zo.

Multicolour:


Dit palletje van essence vind ik echt heel leuk. De pastelkleurtjes zijn echt super mooi en schattig. Dit is 10 me and my icecream.

Dit was de tag alweer! Ik vond het super leuk om te doen en natuurlijk mag je hem overnemen!

Welke producten vind jij leuk en fijn?

Xxx Kylie

3 opmerkingen: