dinsdag 5 november 2013

Kapotte blush

                              
















 






Mijn favoriete blush is kapot gegaan. Ik logeerde bij mijn oma en ging mij opmaken. Ik haalde mijn blush uit mijn toilettas en hij was kapot. Eerst vond ik dat best wel gek want hij was niet gevallen, maar hij is waarschijnlijk tegen een ander product gebotst.




Zo ziet mijn favoriete blush er nu uit. Ik vind het best zonde maar gelukkig was hij niet zo duur. Ik had de kleur 10 how cute is that maar Vogens mij is deze nu niet meer te koop helaas. Ik heb nu wel een nieuwe blush. Als ik geen blush op heb ben ik namelijk super wit en dat wil ik liever niet. De nieuwe blush die ik heb is van catrice. Of ik hem net zo goed vind als deze van essence zien jullie nog in een review binnenkort. 

Wat is jouw favoriete blush? 

Xxx Kylie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten