maandag 25 november 2013

Fotodagboek November #2


Sorry dat er vorige week geen fotodagboek is gekomen maar ik had niet zo veel leuke foto's. Maar omdat ik de foto's van vorige week wel graag wil laten zien is dit eigenlijk een fotodagboek van de afgelopen twee weken.

Dinsdag:



Even wat eten voor dat ik naar streetdance ga.




Bij tekenen moeten we een insect natekenen, ik ben bezig met deze vlinder.


Vrijdag:


Vrijdag was ik met een paar vriendinnen naar de stad geweest. We gingen ook even langs de MacDonalds, ik had een chocolade milkshake, jummie!



Bij de SIX hebben ze echt een super leuke kerst collectie! 



Hoe schattig!


Bij de Claires kwamen we deze zelfklevende nepnagels tegen. Ik vind ze echt super leuk maar had helaas niet niet genoeg geld mee. 


Ook zagen we deze leuke en handige oorbellen rekjes.



Au, ik had me gesneden, niet heel fijn ofzo......


Vrijdag:


Die vrijdag daar op waren ik mijn zus vrij dus zijn we naar de Primark in Essen geweest.  Het was echt zoooooo leuk haha!!!


Lekker veel geshopt!


Jummie, Starbucks Vanilla cream Frappuccino.


Zaterdag:


Zaterdag zijn we naar de bioscoop gegaan. Naar het tweede deel van de Hungergames. Ik vond het echt een super mooie film, zeker een aanrader.

Dit waren mijn afgelopen twee weken alweer.

Wat heb jij allemaal gedaan?

Xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten