woensdag 20 november 2013

Essence sparke sand effect in 163 hey, nude!


Vorige week was ik met een paar vriendinnen in de stad en kocht ik een super mooi lakje van essence. Vandaag laat ik hem aan jullie zien!


                                   

Het is een sparkle sand effect lakje van essence in de kleur 163 Hey, nude! Ik wou al heel lang een sand lakje en deze vond ik er wel mooi uitzien.



Ik vind het echt een super mooi kleurtje en hij past ook overal bij, dat is ook handig natuurlijk.


Zo ziet hij er van dichtbij uit. het is een heel licht roze bijna wit kleurtje met zilveren glitters.



Zo ziet het lakje eruit op mijn nagel. Het geeft echt een sand effect en het voelt ook heel grappig. Ik heb er geen topcoat over gedaan want ik was bang dat het effect dan weg zou zijn.



Ik ben echt superblij dat ik dit lakje heb gekocht! Ik vind het een hele mooie kleur en het geeft een super leuk effect. Hij blijft goed zitten ook zonder topcoat.

Essence colour & go sparkel sand effect nail polish €1,69 te koop bij kruidvat en trekpleister.

Wat is jou favoriete nagellakje?

Xxx Kylie 

1 opmerking: