zondag 16 februari 2014

All about hair tag

Ik kwam een hele leuke tag tegen bij Laura. De all about hair tag. Het leek mij wel leuk om deze tag ook te doen dus bij deze geef ik antwoord op allemaal vragen over mijn haar.

Hoe zou jij je haar omschrijven?
Heel lang, bruin, heel stijl, niet heel dik en niet heel dun.

Wat is je favoriete haarproduct?
Shampoo. Zonder shampoo word je haar vies en vet! Vooral de shampoos van Andrelon vind ik fijn. Ik gebruik daar nu de caire&repair variant van.

Welk kapsel vind jij het mooist bij jezelf?
Eigenlijk draag ik het bijna altijd los met een schuine scheiding. Het is makkelijk en snel en ik vind het dan wel goed. Soms ik krullen en dat vind ik ook wel heel leuk staan.

Welke haarstijl heb je nog nooit bij jezelf geprobeerd? 
Kort haar. Dat ben ik voorlopig ook nog echt niet van plan!

Wat is jouw go to-kapsel?Wat is je slechtste haargewoonte?
Los met een schuine scheiding. Dat is makkelijk en snel en ik vind het ook wel leuk staan.

Wat vind je belangrijker, gezond haar of lang haar?
Zelf heb ik heel lang haar en dat vind ik heel mooi. Maar gezond haar is nog wel iets belangrijker want als je haar niet gezond is zit het niet zo mooi en kun je er ook niet zo veel mee.

Wat is je slechtste haargewoonte?
Ik denk dat ik misschien iets te weinig naar de kapper ga...


Favoriete haartool?
Absoluut mijn borstel van de Primark. Hij is groot en zo kom ik er met mijn lange haar heel makkelijk doorheen. Zeker een aanrader!

Hoelang ben je ‘s morgens met je haar bezig?
Ik borstel het, doe mijn scheiding goed en ik ben klaar. Mijn haar zit goed binnen 5 minuutjes.

Staart of knot?
Ik draag wel vaker een staart en bijna nooit een knot. Laatst op een vrije dag had ik een knot uitgeprobeerd en dat stond verrassend leuk vond ik zelf. Maar als ik voor nu moet kiezen kies ik toch voor een staart.

Stijl haar of krullen?
Ik heb van mijzelf hartstikke stijl haar. Ik vind dat best heel leuk staan. Maar als ik krullen heb gemaakt wil ik soms ook wel dat die er voor altijd in blijven. Hier kan ik eigenlijk niet tussen kiezen....

Wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest?
6 september 2013. Mijn nicht ging die middag trouwen en mijn haar werd nog snel even bijgeknipt en gekruld. Misschien is het beetje lang geleden...

Wat is jouw ultieme haartip?
Dit is wel een lastige aangezien ik natuurlijk niet echt heel veel verstand van haar heb. 
Was je haar gewoon goed, niet te vaak en niet te weinig. Twee keer in de week is voor mij precies goed. Gebruik na het wassen nog een conditioner in de puntjes zodat die ook goed verzorgd worden. Verder moet je elastiekjes met een ijzertje vermijden. Die kunnen je haar kapot maken. Je haar borstelen als het nog nat is kan ook je haar afbreken. 

Dit was de tag. Jullie weten nu alles over mijn haar! Als je zelf ook een blog hebt zou ik deze tag ook zeker doen want hij is heel leuk. Laat het me dan ook even weten want ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Wat is jouw ultieme haartip?

xxx Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten