zondag 9 februari 2014

Fotodagboek januari 2013


Hey. Het is alweer een tijdje februari en dat betekent dat de eerste maand van 2014 alweer voorbij is. Kijk mee naar mijn januari 2014.
We hadden een aula uur dus ik ging met vriendinnen naar een park dicht bij onze school. Het is een soort kinderboerderij. Daar hebben we een soort van fotoshoot gehouden en allerlei leuke foto's gemaakt. Het was echt heel gezellig!


Deze adventskalender moest nu toch echt de prullenbak in. Ik heb van de chocolade in ieder geval heel erg genoten haha.


De day by day horoscoop uit de Girlz bijhouden. Alleen niet alles klopt....


Ook ben ik een hele zaterdag bij een hele goede vriendin uit mijn oude klas geweest. We zitten nog wel bij elkaar op school maar in een andere klas helaas. We hebben cupcakes gebakken alleen waren ze een klein beetje mislukt. Wat er is mis is gegaan weten we niet maar ze waren een beetje droog. Ondanks dat was het echt een hele gezellige dag en hebben we lekker bijgekletst. Zeker voor herhaling vatbaar!



Dit is mijn vlinder die ik heb gemaakt bij tekenen. Ik vind hem best goed gelukt al zeg ik het zelf. Normaal ben ik niet zo creatief en niet zo goed in tekenen dus toen ik hier een 8,5 voor kreeg was ik best trots mezelf.


Nageltjes gelakt. De roze kleur is van de Action en de glitterlak is een hele oude van essence. Ik vind deze combinatie best heel mooi.


Jummie tic tac. Ik mag geen kauwgom met mijn beugel maar heb soms toch wel zin een mint snoepje. Deze vind ik erg lekker.


Ik moet eigenlijk meer fruit eten vind ik zelf dus nam ik een gezonde peer. Gezond maar wel lekker!

Dit was mijn januari 2014 alweer.

xxx Kylie 

2 opmerkingen: