maandag 3 februari 2014

Liebster Award tag


Ik ben door mijn zus Mila getagd om de Liebster Award tag te doen. Dat leek mij heel leuk. 
Eerst vertel je 11 weetjes over jezelf. Dan beantwoord je de 11 vragen die diegene waardoor jij bent getagd heeft bedacht. Als laatst bedenk jij 11 vragen voor de bloggers die jij tagt. Snappen jullie het?
Laten we beginnen!
11 facts about me

1. Ik zit nu in de eerste klas van de middelbare school en doe Havo/Vwo.

2. Mijn lievelings kleur is knalroze! Mijn fiets, de muren van mijn kamer, mijn schooltas en nog veel meer heb ik in die kleur haha.

3. Ik lus bijna alles. Het enige wat ik niet zo lekker vind is drop en champignons. 

4. Op mijn rapport sta ik voor gym laagst, een 6,6.

5. Ik kijk elke avond Gtst.

6. Elke dinsdag middag ga ik naar streetdance en dat vind heeeel leuk om te doen.

7. Ik spaar voor een laptop.

8. Ik haat huiswerk!!!

9. Ik vind het best lastig om 11 weetjes over mezelf te verzinnen.

10. Ik hou van chocolade!!

11. Ik vind het superleuk als mensen mijn blog bezoeken en een reactie achterlaten :).

De vragen & antwoorden

1.Als jij een make-up soort was, dan was jij een?
Blush. Zonder blush zie ik er niet helemaal fit uit.

2. Onmisbaar fashion item?
Een spijkerbroek, daarmee kun je bijna alles combineren.

3.Rampzaligste schoolvak?
Ik ben echt zo klungelig met gym. Vooral in voetbal ben ik heel slecht.

4.Wat zijn je hobby's?
Dansen, shoppen, films kijken, bloggen en gezellige dingen doen met vrienden.

5.Wat is je favoriete youtuber?
Eigenlijk heb ik er heel veel haha. Masha Blijft toch echt wel mijn favoriet.

6.Je mooiste nagellak?
Hmmm, dat is een lastige. Ik heb heel veel mooie nagelakjes. Deze van essence vind ik ook heel erg mooi.

7.Lekkerste geurkaars?
Ik heb geen geurkaarsen haha.

8.Wat neem je mee naar een onbewoond eiland?
Een boot. Daarmee kan ik weer naar huis varen haha.

9.Knapste beroemdheid?
Hmmm........

10.Laarzen of sneakers?
Ik denk laarzen.

11.Krullen of stijl haar?
Zelf heb ik hartstikke stijl haar wat ik heel mooi vind maar krullen vind ik ook heel mooi.

                               En dan zijn hier mijn vragen voor de blogger die ik heb getagt:

1. Wat is je favoriete vak op school?
2. Wat is je lievelings kleur?
3. Hoeveel pageviews heb je?
4. Hoelang blog je al?
5. Zonder welk make-up product ga jij niet de deur uit?
6. Armband of ketting?
7. Wat is je favoriete blogger?
8. Wat is je favoriet make-up merk?
9. Wie is je favoriete zanger/zangeres?
10. Wat is je lievelings chocolade?
11. Wat is je favoriete app op je mobiel?

Ik tag Laura.

Dit was de tag. Ik vond het heel leuk om hem te doen!

Xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten