woensdag 26 februari 2014

Tip: borstel van de Primark


Ongeveer drie maanden geleden ben ik bij de Primark in Essen geweest. Daar zag ik deze grote, mooie, roze en goedkope haarborstel. Die ging mee. Ik ben er zo blij mee dat ik hem vandaag eens goed aan jullie laat zien!





De borstel is knalroze. Daarom vind ik hem alleen al heel erg mooi. Behalve dat hij heel erg mooi is werkt hij ook echt superfijn. Voorheen had ik een borstel die echt drie keer zo klein was en daardoor duurde het ook altijd behoorlijk lang tot dat al mijn klitten eruit waren. Deze borstel is lekker groot. Ik kom heel makkelijk door mijn haar heen en ben 's ochtends veel sneller klaar nu. 


Op deze foto zie je goed hoe lekker groot deze borstel is. En Guess What? Hij kost maar €2,- euro. Super goedkoop dus!
Iedereen die nog op zoek is naar een goede borstel, ik raad deze echt aan mocht je toevallig naar Primark gaan. 

Dit was het. Ik wou gewoon even laten weten hoe goed deze borstel is.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten