zaterdag 22 februari 2014

Review: essence longlasting lipstick - 07 natural beauty



Sinds ik de eerste reviews over deze longlasting lipstick van essence heb gezien wilde ik hem al hebben. 07 natural beauty. Ik heb hem nu in bezit en laat jullie weten of ik hem daadwerkelijk zo mooi vind als ik dacht.




De longlasting lipsticks van essence kosten maar €2,39 euro. Dat is natuurlijk heel goedkoop voor een lipstick. Maar dat hij goedkoop is wil niet zeggen dat hij ook slecht is.


De verpakking is gewoon simpel zwart. Wat wel een pluspunt is is dat er een streep omheen zit met de kleur van de lipstick. Zo kan je hem heel makkelijk terug vinden in je stash.


Dit is dus de kleur 07 natural beauty. Naast deze kleur zijn er nog veel meer kleuren waar je uit kan kiezen.


Zo ziet de lipstick eruit als je hem open draait. Het is wel leuk dat daar het logo van essence in staat. Dat maakt het nog net wat leuker.



De kleur is een beetje oudroze dat een beetje naar rood neigt. Op de swatches lijkt hij heel fel maar op je lippen valt dat heel erg mee.

zonder lipstick

met lipstick

Op de bovenste foto heb ik niks op mijn lippen en je ziet dat ze erg droog zijn. Op de onderste foto heb ik de lipstick op. Je ziet de velletjes op mijn lippen nog wel een beetje. 
De dekking van de lipstick is echt heel goed. Ook blijft hij best lang zitten en overleeft hij een hapje en een drankje ook nog wel.


Dit ben ik met de lipstick op. Zoals je ziet is hij niet heel erg vel maar staat hij juist heel natuurlijk. Perfect voor iedere dag en om naar school te dragen vind ik zelf. Sinds deze lipstick heb ik hem dan ook bijna elke dag gedragen. 

Ik ben echt super tevreden over deze lipstick. Dus mocht je nog op zoek zijn naar budget lipstick die je iedere dag naar je werk of school kan dragen, dan raad ik deze zeker aan,

Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan mijn review.

xxx Kylie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten