donderdag 5 juni 2014

Fotodagboek mei 2014


Het is weer tijd voor mijn fotodagboek van de afgelopen maand mei!

1 mei



Hoe schattig is dit hamburgersnoepje? 


Ik had nog meivakantie dus bakte ik met mijn moeder en zus deze heerlijke zalm-muffins. Ze waren echt superlekker! 


Ook gingen ik, mijn moeder, mijn zus en mijn tante en 2 neefjes gezellig bowlen. Dit had ik aan. Ik vind het shirt echt heel schattig haha.

6 mei


Noodles eten voor ik naar streetdance ga.

8 mei


Mijn nagels vast rood lakken voor het streetdance optreden. We moesten rood met zwart en witte kleding aan. Ik lakte mijn nagels dus ook rood.

9 mei


Wauw, een dubbele regenboog!

10 mei


Mijn look voor het streetdance optreden. Het was echt heel gaaf! Volgend jaar weer!

11 mei


Met Moederdag aten we met de familie in een pannenkoekrestaurant. Ik had een pannenkoek met: brie, noten en honing. Hij was jum!

17 mei


Outfit. Ik logeerde dat weekend bij mijn oma.

19 mei


Ik was een beetje ziek dus bleef ik lekker een dagje thuis. Ik lag op de bank met deze snoepjes.

24 mei


Ik vind deze broek echt zo leuk. Hij zit ook superfijn. Hij komt van de Newyorker.

29 mei





Op Hemelvaartsdag gingen we naar een kasteel in Bad Bentheim. Het was echt heel mooi daar!

Dit was mijn maand mei.

Wat heb jij deze maand allemaal gedaan?

xxx Kylie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten