zaterdag 7 juni 2014

Review: Lip Smacker - kiwi


Ik kan niet zonder lippenbalsem! Ook in de lente en zomer heb ik droge lippen als ik ze niet insmeer. Natuurlijk wil ik in de lente en zomer wel een fruitig geurtje op mijn lippen hebben. Deze kiwi Lip Smacker is de perfecte uitkomst!




De verpakking is limegroen/geel met groene letters. Lekker simpel maar vrolijk. De lippenbalsem zelf is wel groen maar op je lippen is hij transparant. De geur is lekker fruitig. Je kunt echt de kiwi ruiken. Ik vind hem echt superlekker.


Zoals je ziet is de Lip Smacker op je huid gewoon transparant en laat hij alleen een glanzend laagje achter. 


De lippenbalsem maakt mijn lippen lekker zacht en de geur is ook lekker zomers. Ik vind het zeker een aanrader! Al helemaal voor maar €1,75!

Lip Smacker - kiwi €1,75 te koop bij Douglas.

Wat is jouw favoriete zomer lippenbalsem?

xxx Kylie

1 opmerking: