dinsdag 3 juni 2014

New in: Adidas NEO schoenen


Schoenen, het blijft iets wat meisjes heel leuk vinden. Ook ik. Wel heb ik hele smalle voeten waardoor ik heel veel moeite heb met het vinden van schoenen die mij goed passen. 
Ik had al één paar Adidas gympen maar die hebben heel veel kleurtjes en passen dus niet overal bij. Ze lopen wel heerlijk en passen perfect. Toen ik deze neutrale Adidas schoenen tegenkwam moest ik ze wel kopen!


Het zijn dus gympen van Adidas. Ze zijn wit met een beetje grijs en een heel klein beetje paars. Lekker neutraal waardoor ze vrijwel overal bijpassen.


Ook deze schoenen lopen net als mijn andere van Adidas weer heerlijk! 


Ik ben echt superblij met mijn nieuwe schoenen en ik weet zeker dat ik ze nog heel vaak ga dragen. Ik heb ze bij de Scapino gekocht waar ze €59,99 euro kosten. Je kan ze ook wel bij andere sport/schoen winkels  vinden.

Wat is jouw favoriete schoenenmerk? 

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten