donderdag 12 juni 2014

Mijn funny sieraden!


Natuurlijk wil je als je een feestje hebt je allermooiste oorbellen met steentjes en diamantjes in. Maar soms is het gewoon veel leuker om lekker vrolijke en grappige sieraden te dragen. Vandaag laat ik jullie mijn funny sieraden zien!

Kettingen


Funny kettingen heb ik niet zoveel. 2 om precies te zijn. Ze komen allebei van de Claire's. 

Als eerst een ketting met een uil met allemaal leuke neonkleurtjes. Deze is lekker vrolijk maar kan toch ook wel een beetje netjes zijn.

Daarnaast een ketting met een mond met een beugel. Deze vind ik heel grappig want ik heb zelf een beugel. Ik heb hem voor kerst gekregen en heb hem sinds die tijd nog niet gedragen omdat ik niet weet hoe ik hem moet combineren. Dus tips zijn altijd welkom!

Oorbellen


Ik vind deze koekjes zo schattig. Ze zaten in de kerstcollectie van SIX.

De rest van de oorbellen die je gaat zien komen allemaal van de Claire's.


Cupcake knopjes. 


Puzzelstukjes en wekkertjes. Die wekkertjes passen bijna overal bij dus dat is wel handig en ik vind ze best grappig.


Cupcake hangertjes. I LOVE CUPCAKES! (let niet op de wazige foto, oeps)


Snorren, gympen en lipsticks. Die vind ik toch wel heel leuk haha. Alleen zijn ze wel een beetje zwaar.


Ik heb echt iets met food oorbellen geloof ik haha. Spekjes, kauwgombal-automaten en macarons. De spekjes vind ik het schattigst!


En als laatst deze roze pumps. Hoe grappig!

Dit zijn al mijn funny sieraden. Ik vind dat ik ze maar weer eens wat meer moet gaan dragen. Ze zijn misschien een beetje kinderachtig maar ik vind ze wel superleuk! 

Hou jij ook van funny sieraden of heb je liever wat nettere sieraden?

xxx Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten