donderdag 19 juni 2014

Toetsweek!



Hey allemaal. Even een personal update tussendoor. Het schooljaar is bijna afgelopen en dat betekent dat morgen mijn toetsweek begint. Dat betekent dat ik de hele middag druk heb geleerd. Ik ben niet echt zenuwachtig want ik best wel goed leren maar ik hoop natuurlijk wel dat alles goed gaat! Ik zal jullie even mijn proefwerkrooster laten zien:

vrijdag: techniek en biologie
maandag: wiskunde en Engels
dinsdag: Nederlands en geschiedenis
woensdag: Frans

Vooral tegen techniek zie ik best wel op. Daar snap ik namelijk niet zo veel van. Ik en er nu echt wel achter dat het geen vak voor mijn is haha. Gelukkig is dat de eerste toets en ben ik er gelijk vanaf. Ook geschiedenis vind ik best lastig dus daar ga ik maar goed voor leren. De rest van de toetsen vind ik op zich wel meevallen. Ik weet al naar wat voor niveau ik volgend jaar ga en deze paar toetsen hebben daar gelukkig geen invloed meer op.

Ik ga nu even lekker relaxen met een kop thee en Gtst kijken.

Liefs,
Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten