maandag 6 oktober 2014

Fotodagboek: week 40



Kijk je mee naar mijn afgelopen week?


Ik ben echt gek op mijn nieuwe Lipscmacker in Vanilla Coconut!

Woensdag



Yes! Eindelijk kwam mijn nieuwe hoesje binnen van miniinthebox. Op het plaatje was hij mintgroen maar in het echt is ie gewoon groen groen... Maar ja, hij is wel leuk en hij beschermd mijn mobiel goed.

Donderdag


Donderdag was ik lekker vroeg vrij. Tijd om mijn kamer lekker op te ruimen. Ik ben er zo'n 3 uur mee bezig geweest maar alles is nu wel helemaal spik en span.  

Vrijdag


Vrijdag hadden de leraren van mijn zus en ik studiedag dus waren we vrij, yeeh! En aangezien hier sinds kort een Primark zit zijn we lekker gaan shoppen met mijn moeder. Zaterdag komt er een shoplog online.

Weekend


In het weekend heb ik vooral geleerd voor een geschiedenis proefwerk en Engels SO die ik vandaag had. Hopelijk heb ik ze goed gemaakt!

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten