zaterdag 4 oktober 2014

Opgeruimd staat netjes!


Soms heb je dat gewoon! Je moet en zal iets opruimen. Dat had ik deze week dus ook. Ik heb dan ook mijn hele kamer opgeruimd en uitgemest. Ik ben er dan wel drie uur mee bezig geweest. Maar toen ik eenmaal klaar was, was ik hartstikke blij! 
Natuurlijk zijn er ook genoeg mensen die totaal niet van opruimen houden. Voor die mensen 5 redenen/tips om lekker aan de slag te gaan en het opruimen ook nog een beetje leuk te maken!


1. Een opgeruimd(e) huis/kamer is een opgeruimd hoofd. Heel veel mensen zeggen het maar het is ook zo!

2. Je bent er misschien wel even mee bezig, maar als je dan klaar bent is het extra fijn en kun je echt trots op jezelf zijn!

3. Zet lekker muziek op. Zing lekker mee, dans mee en doe gek. Dit maakt het veel leuker en zo heb je het gevoel dat je sneller klaar bent!

4. Vraag iemand anders om je te helpen. Met z'n tweeën is het gezelliger dan alleen.

5. Als je kamer/huis is opgeruimd weet je waar alles licht en kun je weer alles vinden.

Dit zijn mijn tips/redenen om lekker te gaan opruimen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad!

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten