zaterdag 11 oktober 2014

Shoplog: Primark, New Yorker & Shuurman Schoenen


Yes eindelijk hebben we hier een Primark in de buurt. Je snapt natuurlijk wel dat ik daar ook lekker ben gaan shoppen. Ik had namelijk nog vesten en truien nodig. Ook ben ik nog naar een paar andere winkels geweest. Lees verder als je wilt weten wat ik allemaal heb gekocht.



Primark


Als eerst deze badmat. Ik was al een tijdje opzoek naar een klein, wit en zacht kleedje voor op mijn kamer. Ik kon nergens wat vinden. Toevallig kwam ik bij de Primark deze badmat tegen. Hij is precies groot genoeg en lekker zacht. Ook handig dat hij antislip heeft, zo kan ik er niet op uitglijden. Volgens mij was deze €8,-


Het wordt natuurlijk steeds kouder en op de fiets is het dan wel fijn om een mutsje te dragen. Alleen de meeste zijn zo lomp en groot. Dit mutsje is best klein en staat ook best leuk. Alleen weet ik niet of ie ook heel warm is haha. Maar ja, voor €2,50...


Tot nu toe heb ik in elke shoplog van de Primark van andere bloggers/youtubers gehoord dat je de winkel niet kunt verlaten zonder een pyjama. Ik heb dat dus ook niet gedaan. Ik had nog een lekkere warme pyjama nodig. En ooooooh, deze is zoooooo zacht! Ik zou hier echt in willen wonen haha. De broek was €7,- en de trui €8,-.


Gewoon een simpel grijs hemdje voor maar €3,-. Ik kocht die voor bij....


dit vest! Ik had dus nog wat vesten nodig en deze vond ik wel leuk. Niet heel bijzonder maar kan wel bij bijna elke broek en schoenen. Hij koste €12,-.


Ook kocht ik deze blouse/shirt. Ik vond hem heel leuk met die ketting eraan vast. Maar als iemand tips heeft hoe je hem kunt wassen laat weten want ik denk niet dat het zo goed is om die ketting in de wasmachine te doen. Deze blouse was €9,-. 


Ook deze trui is zoooo lekker zacht! Ook een trui waar ik in zou willen wonen. Hij kost €12,-.


Twee spijkerbroeken. Een donkere en een lichte die had ik ook nodig. Ze zijn maar €8,- per stuk maar zitten wel heel fijn.


Hoe leuk zijn deze sloffen? Het zijn net Uggs haha. Ze waren maar €6,-.


Deze ketting vind ik ook superleuk. Hij is goudkleurig wat je op de foto niet zo goed kan zien en past bij heel veel kleding. Hij was ook nog eens afgeprijsd van €4,- (wat ook niet duur is) naar €2,-. Koopje!


Als laatst kocht ik bij de Primark ook deze sieraden. Gewoon simpele zilveren ringen en een leuk bling armbandje met bloemetjes. Oorbellen: €1,50 en armband: €4,-.

New Yorker


Dit vestje vond ik ook heel leuk met het panter printje. Hij heeft ook zo'n leuk waterval model. Deze koste €16,95.


Nog een gewone simpele trui. Maar wel lekker comfortabel en ik vind hem eigenlijk heel leuk staan. Hij koste €14,95.

Shuurman Schoenen


Ik moest ook nog zwarte enkellaarsjes want mijn oude zijn kapot. Schoenen vinden is voor mij best lastig wat ik heb hele smalle voeten. Ik was dan ook verbaast dat ik zo snel goede vond! De foto is een beetje wazig, sorry. Het zijn een beetje stoere laarsjes maar tocht zijn ze ook wel weer netjes. Precies wat ik zocht. Ze waren nog geen eens zo heel duur: €49,99.

Zo, dat was alles. Volgens mij kan ik de herfst nu wel door komen!

Wat vind jij mijn leukste aankoop en houden jullie ook zo van de Primark?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten