zaterdag 25 oktober 2014

Review: Essence gel-look plumping top coatel



Gel nagels zijn echt een hype. Maar het kost best veel geld. En wat nou als er goedkope topcoats zijn die er voor zorgen dat het lijkt alsof je gel nagels hebt. Ik heb die van Essence getest!





Ik heb meestal een voorkeur voor rond afgesneden kwastjes maar met een topcoat of basecoat heb er geen problemen mee als ze vierkant zijn. Dat hoef je toch niet super netjes aan te brengen.
In het flesje zit 8 ml waar je lekker lang mee kan doen.


Hier heb ik de top coat aangebracht over een andere nagellak heen. En eerlijk, ik vind dat ie best wel een beetje een gel nagel effect geeft. De nagellak blijft ook nog eens een week zitten met deze top coat, ja ik ben heel enthousiast. Hij kost ook maar: €1,89. Ik raad hem zeker aan.

Wat is jouw favoriete top coat?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten