dinsdag 13 mei 2014

Didoza

        

Zoals sommige van jullie misschien al wel gemerkt hebben komen mijn artikelen de laatste tijd op vaste dagen online. Dat zijn dinsdag, donderdag en zaterdag. Drie artikelen per week dus. Ik weet het, dat is niet veel maar wel haalbaar voor mij. Ik moet naar school, ik moet huiswerk maken en ik moet natuurlijk ook tijd hebben om leuke dingen te doen met vrienden en familie en natuurlijk moet ik ook af en toe lekker kunnen relaxen.
Met drie artikelen hoef ik me nergens zorgen over te maken of het wel op tijd lukt en of ik het wel op tijd afkrijg. De vaste dagen zorgen er ook voor dat ik lekker vooruit kan werken als ik bijvoorbeeld heel veel toetsen heb of als ik op vakantie zou gaan.

Als jullie nog ideeën hebben voor artikelen laat het me dan zeker weten! Natuurlijk heb ik zelf ook genoeg dingen, anders zou ik niet door kunnen gaan met bloggen. Maar ik wil natuurlijk ook artikelen maken die jullie leuk vinden om te lezen.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten