zaterdag 3 mei 2014

Fotodagboek april 2014


Het is alweer mei. Dat betekent het fotodagboek van april. Kijk mee naar wat ik allemaal in april heb gedaan.


    

Ik won de winactie van Laura van www.xlautjee.blogspot.nl/


Er werd verbouwd in ons huis waardoor ik elke avond boven in mijn kamer zat. Ik maakte het wel gezellig met een waxinelichtje. 


OMG! 116 pageviews op één dag! Voor jullie is dit natuurlijk heel weinig maar voor mij is het heel veel. Supercool! 


Nieuwe spulletjes uit de Cookies&Cream LE van essence. De reviews hebben jullie al kunnen lezen.


Voor mijn rapport kreeg ik het boek Beauty van Cynthia Schultz. Ik vond het zo'n leuk boek dat ik ook al een artikel over heb geschreven die jullie ook al hebben kunnen lezen.


Nieuwe goodies: een Cosmogirl, neusstrips van Action en een notitieboekje van de HEMA.


Toen bij ons de nieuwe vloer gelegd werd konden we niet binnen zitten. Gelukkig scheen de zon en zat ik lekker buiten met wat lekkers.



Sorry voor mijn vinger in beeld! Maar dit ijsje was zo lekker dat ik hem toch wilde laten zien haha. Het onderste bolletje is Mister Nico, die smaakt precies naar snickers. Het bovenste bolletje is Oreo ijs, jum jum jum!
Meivakantie



Een lekker maskertje moet af en toe ook is gebeuren. Lekker relax. Ik had echt een super zachte huid daarna.


Ik ging met mijn moeder en mijn zus lekker shoppen. We gingen rond lunchtijd dus we hadden best wel trek. Daarom aten we even wat bij de HEMA. Ik had een saucijzenbroodje en een yoghurt drink met blueberry. Lekker!



Die  dag erna ging ik gezellig met mijn zus skeeleren. Dat had ik echt een hele lange tijd al niet meer gedaan maar het ging nog aardig voor mijn doen.


Hiervan had ik vroeger altijd pakjes mee naar school. Gek genoeg kunnen we die nergens meer vinden. Nouja, dan maar een flesje. Ook goed!

Dit was mijn april alweer. Ik heb niet zo veel foto's en dat vind ik echt vervelend. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu elke dag minstens één foto moet maken.

Volgende maand heb ik eerst nog lekker vakantie t/m 6 mei. Ook heb mijn streetdance optreden waar ik heel veel zin in heb. Voor de rest staat er volgens mij nog niet zoveel op de planning. 

Wat heb jij allemaal gedaan in april?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten