zaterdag 10 mei 2014

Music of the moment #2



Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn favoriete muziek van het moment liet zien dus vandaag weer een music of the moment!

1. Happy - Pharrell Williams
















Tja, wat moet ik zeggen? Elke keer als ik dit liedje hoor word ik helemaal vrolijk!

2. Haunted - Taylor Swift



Eigenlijk vind ik alle liedjes van Taylor Swift leuk maar, Haunted blijf ik toch het mooist vinden denk ik.

3. Dark horse - Katy Perry



Ik weet niet waarom maar ook dit nummer blijf ik leuk vinden.

4. Spark - Afrojack



Op dit nummer heb ik een dansje bij streetdance en elke keer betrap ik mezelf erop dat aan het meezingen ben haha.

5. Single ladys - Beyonce



Altijd als ik dit liedje hoor heb ik zin om lekker mee te dansen!

Dit is mijn top 5 van dit moment. Zoals jullie wel kunnen merken houd ik van lekker swingende muziek!

Wat is jullie favoriete nummer op dit moment?

xxx Kylie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten