dinsdag 20 mei 2014

Top 5 favoriete lipproducten


Elke meisje wil dat haar lippen er verzorgd en mooi uitzien. Ik ook. Als ik niks aan mijn lippen zou doen zouden ze altijd mega droog zijn. Om mijn lippen er verzorgd en mooi uit ze laten zien gebruik ik lippenbalsem, lipgloss en lipstick. Vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete lipproducten zien.
Zoals je wel zal merken zijn alle producten lekker budget!



 Als eerst deze Maybeline Babylips in Pink punch. Dit is dus een lippenbalsmen met een heerlijk geurtje en een lekker fel kleurtje. Perfect voor in de zomer wanneer je, je lippen wel goed wil verzorgen maar ze ook een zomers kleurtje wilt geven.



Vroeger droeg ik eigenlijk nooit lipstick, alleen lipgloss. Maar toen deze  lipstick van essence in 07 Natural beauty uitkwam en ik daar heel veel positieve reviews over gelezen had besloot ik hem zelf ook te kopen. Nu draag ik hem elke dag!



Deze lipgloss van essence: 01 Macaron, c'est bon! uit de Cookies&Cream LE is niet alleen favoriet om de kleur maar vooral om de lekkere suikerspin geur.



Essence XXXL shine lipgloss - 17 Fabulous Fuchsia. Dit is één van mijn eerste lipglossjes. Nog steeds draag ik deze lipgloss naar bijna al mijn feestjes.



Als mijn lippen echt mega, mega droog zijn is er maar één product dat helpt. Mijn Nivea lipbutter in Raspberry Rosé. Deze ruikt ook lekker zoet en is lekker dik en voedend.

Dit is mijn top 5 favoriete lipproducten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze te zien.

Wat zijn jouw favoriete lipproducten?

xxx Kylie

3 opmerkingen:

  1. Mooie producten! Ik vind de lippenbalsem van Nivea ook heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie producten zeg :D Ik vind vooral de Babylips heel erg fijn, die gebruik ik iedere dag en maakt m'n lippen lekker zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke producten! Ik vind die babylips zó gaaf!! X

    BeantwoordenVerwijderen