donderdag 1 mei 2014

NOTD: essece nail art special effect toppers


Ik heb deze leuke nagellakjes van essence nu al een tijdje. Ik heb ze ook al een paar keer gebruikt en ik vind ze zo leuk dat ik ze vandaag aan jullie laat zien!



23 million dollar baby: Een topcoat met hele grote zilveren glitters.


20 the bees and the birds: een topcoat met roze en zilveren soort sliertjes/glitters.


De kwastjes zijn heel fijn. Lekker groot zodat je heel makkelijk en snel kunt lakken. Het zijn eigenlijk een soort topcoats dus het hoeft niet zo precies allemaal.



Ik heb de lakjes om en om over een andere roze nagellak heen gedaan. Ik vond dit zelf wel heel leuk staan. De lakjes kosten volgens mij iets van €1,89 wat natuurlijk helemaal niet duur is. Ook blijven ze heel lang zitten. Het enige nadeel is dat je 23 million dollar baby er wel heel lastig van je nagels af krijgt. Maar dat heb je bijna bij alle glitterlakken. 

Wat vind jij van deze lakjes van essence?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten