donderdag 8 mei 2014

Review: Catrice ultimate lash multimizer volume mascara - ultra black


Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit keer van een mascara. De Catrice ultimate lash multimizer volume mascara. Een hele mond vol. 
De verpakking
De verpakking is lekker groot, mat zwart met glanzende roze letters en details. Zoals sommigen van jullie al wel weten is knalroze mijn lievelingskleur, deze verpakking vind ik dan ook best leuk.


Het borsteltje
Het linke borsteltje is van de Catrice mascara. De rechtse van een essence mascara die ik hiervoor altijd gebruikte. Moet je zien wat een verschil! Hij is lekker groot en dat is handig als je haast hebt. Zo ben je heel snel klaar met je mascara. Wat wel irritant is, is dat elke keer als je het borsteltje uit de verpakking haalt er een klont mascara bovenop zit wat je ook op de foto kunt zien.

zonder mascara

met de mascara

De  werking
Zoals je kunt zien geeft de mascara veel meer volume aan mijn wimpers. Hij maakt ze langer, voller, zwarter en laat ze meer krullen. Je ziet echt duidelijk verschil tussen met en zonder de mascara! Wel moet je uitkijken dat als je een beetje veel mascara opdoet hij wel gaat klonteren. Iets wat Catrice beloofd dat die dat niet zou doen...


Minpunten:
  • Als je het borsteltje uit de verpakking haalt zit er een dikke klont mascara bovenop.
  • Als je niet uitkijkt krijg je klonten in je wimpers.
Pluspunten:
  • Het is een lekker grote verpakking met 12 ml.
  • Het borsteltje is heel groot waardoor je de mascara lekker snel kan aanbrengen.
  • De mascara maakt je wimpers langer, zwarter en laat ze krullen.
  • De mascara is makkelijk verkrijgbaar: bij Kruidvat en Trekpleister.
  • De mascara is lekker goedkoop, namelijk €4,99.
Al met al ben ik best tevreden over deze mascara. Hij doet wat ik wil dat een mascara doet en als je een beetje voorzichtig doet kun je klontjes nog best voorkomen. En voor 5 euro hoef je het ook niet te laten!

Catrice ultimate lash multimizer volume mascara €4,99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

xxx Kylie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten