zaterdag 17 mei 2014

Tag: get to know me!



Het is alweer best lang geleden dat ik een tag heb gedaan en daarom vond ik het wel tijd om er eentje te doen. Ik heb gekozen voor de Get to know me tag omdat jullie me dan wat beter leren kennen en ik hem ook heel leuk vind om in te vullen. Dus wil je me wat beter leren kennen, lees dan verder.



Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2001.

Hoe lang ben je?
Ik heb me al heel erg lang niet meer gemeten dus ik weet het niet precies. Ik denk tussen de 1,60 meter en 1,65 meter.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik moest vandaag gewoon naar school (ik schrijf dit op woensdag) dus mijn wekker ging om 6:25 uur. Toen ik wakker werd dacht ik zoals bijna elke ochtend: ik wil nog slapen haha.

Waar ben je op dit moment?
Thuis, op de bank met mijn laptop op schoot.

Singel/relatie?
Singel!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Verlegen, vrolijk en met vriendinnen vaak lekker melig!

Guy/Girlgrush?
Eigenlijk niet echt. Wel vind ik Taylor Swift heel cool.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Mooi weer! De laatste dagen regent het heel veel en dat ben ik een beetje zat. Als dit artikel online is gekomen is het volgens mij gelukkig al wat mooier weer.



Wat is je doel in je leven?
Gelukkig zijn. Dat klinkt misschien raar maar het is wel zo. Ik heb niet dat ik beroemd wil worden ofzo, ik wil gewoon gelukkig zijn met wat ik ook doe.

Waar ben je bang voor?
Spinnen, slangen en alle andere enge en vieze beesten. Maar ook dat er iets ergs gebeurt met iemand waar ik van hou.

Heb je je rijbewijs?
Ik ben 12 dus nee haha.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak. Ik hou ook van lippenstift maar een leven zonder nagellak zou wel heel erg kaal zijn! Een leven zonder lippenstift, tja, je kan toch gewoon lipgloss op doen dan?

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Dat is niet zo moeilijk, de zomer! Ik hou van de zon en van het lekkere weer. Ijsjes eten, zomervakantie, chillen en natuurlijk mijn verjaardag.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ik ben nog maar 12 dus eigenlijk hoef ik daar nog niet over na te denken. Maar het lijkt me wel heel mooi om ooit te gaan trouwen.

Ben je een healthy-freek?
Nee, ik hou van snoep en andere lekkere dingen en die zou ik niet willen missen haha. Wel eet ik natuurlijk genoeg groente en fruit.



Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haar is bruin en wel lang maar niet heel lang.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil heel graag nieuwe Adidas schoenen. Die ik nu heb zijn met heel veel kleurtjes en die vind ik eigenlijk een beetje kinderachtig worden hihi.

Heb je tattoos?
Nee.

Heb je piercings?
Alleen oorbellen als die meetellen.

Draag je een bril?
Ik heb nog nooit problemen met mijn ogen gehad dus ik draag ook geen bril. Behalve in de zomer wanneer ik mijn zonnebril draag haha.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met kaas, olijven, paprika, ui en ananas.

Favoriete eten/drinken?
Favoriete eten heb ik eigenlijk niet. Ik vind heel veel heel lekker. Mijn favoriete drinken is sap, dat lust ik altijd wel.

Wat is je favoriete parfum?
Op dit moment Like a first dat in the spring van essence. Een heerlijke lente geur.

Wat is het laatst wat je kocht?
Cadeautjes voor vriendinnen die dit weekend hun verjaardag vieren :)

Wat deed je vanochtend om acht uur?
Mijn tanden poetsen (nogmaals het is woensdag dat ik dit schrijf haha).

Favoriete ijsje?
Alle ijsjes met fruit vind ik heel lekker.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Voor school moet ik natuurlijk wel vroeg opstaan en daardoor slaap ik in het weekend lekker uit. In vakanties ben ik meestal rond half negen/negen uur wakker.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met één kussen. Dat vind ik gewoon fijn.

Ben je een ochtend of een avond persoon?
Ochtend persoon. 'S avonds ben ik snel moe en als ik 's ochtends eenmaal wakker ben heb ik nergens last van.

Ben je geordend of rommelig?
Geordend. Ik zorg er altijd voor dat mijn kamer netjes is.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Over een uurtje komt GTST erop en dat kijk ik altijd.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
In ieder geval dat ik dan mijn schooldiploma heb. Ik zit nu in de eerste en ga volgend jaar gymnasium doen. Voor de rest weet ik het eigenlijk nog niet echt.

Wat mis je op dit moment?
Niks, ik ben heel gelukkig!

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Opzich vind ik mijn benen wel mooi haha.

Ben je verlegen?
Ja! Ik vind het heel moeilijk om mensen die ik niet ken aan te spreken.

Heb je een accent?
Nee.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb één zus Mila, zij is 14.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Opstaan, ontbijten, klaarmaken, naar school, huiswerk maken, eten, laptoppen, tv kijken en slapen.

Dit was de tag. Het waren best veel vragen maar ik vond het leuk om ze te beantwoorden. Als jij de tag ook wilt doen mag je hem gerust overnemen.

Hoe ziet jouw perfecte pizza eruit?

xxx Kylie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten