dinsdag 29 april 2014

FOTD: lente look



Het is natuurlijk al een tijdje lente, en in de lente gebruik je meestal andere kleuren dan in de winter. Daarom leek het mij wel leuk om een lente face of the day te maken. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!
De basis: de essence all about matt foundation - 10 matt beige, essence stay natural concealer - 01 soft beige en de essence all about matt loose powder die helaas niet meer te koop is.

                  
Wangen: op mijn wangen droeg ik een multi colour blush in 060 Strawberry Frappucino van Catrice.

Lippen: op mijn lippen droeg ik een Maybelline Babylips in Pink punch, een lekker vrolijk kleurtje.



Ogen: als basis heb ik de essence I love stage eyeshadow base gebruikt. Op mijn bewegend ooglid een essence eyeshadow mono in 15 Celebstyle aangebracht. Dit is een hele mooie glanzende lichtroze oogschaduw. In mijn arcadeboog heb ik een hele oude matte bruine oogschaduw van Rimmel heel licht toegevoegd. Bij mijn onderste wimper rand heb ik een felblauwe oogschaduw toegevoegd voor een beetje kleur. Op mijn waterlijn en in de binnenste ooghoek heb ik het essence Big bright eyes highlight it ...nude aangebracht. De mascara die ik heb gebruikt is de essence all eyes on me multi-effect mascara. 

Nog een full face foto.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn lente FOTD te zien! Met deze look ben ik in ieder geval helemaal klaar voor het lekkere weer.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten